Regulamin Programu Lojalnościowego Unhuman
-
Celem programu jest dostarczenie konsumentom możliwości uzyskania gratyfikacji w wyniku dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.unhuman.pl.
-
Organizatorem jest firma Establishment Distribution Anna Stradowska z siedzibą ul. Marynarska 14 02-674 Warszawa NIP: 526-254-08-46 Dalej zwaną Unhuman.pl
-
Każdy nowy klient sklepu Unhuman.pl automatycznie zostaje uczestnikiem programu.
-
Uczestnicy programu lojalnościowego otrzymują punkty za towary zakupione w sklepie internetowym oraz za dodanie opinii o danym towarze.
-
Każda wydana złotówka w sklepie internetowym ma równowartość jednej dwudziestej punktu (1 zł=0,05 punktu). Każda zaakceptowana przez obsługę sklepu internetowego unhuman.pl opinia warta jest jeden punkt (1 zatwierdzona opinia = 1 punkt = 1 zł)
-
Punkty naliczane są po zaksięgowaniu wpłaty i wysłaniu zamówienia, bądź zatwierdzeniu opinii o towarze, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania przez klienta przesyłki.
-
Uczestnicy posiadający kilka kont w sklepie Unhuman.pl nie mogą sumować punktów.
-
Za nieodebrane paczki uczestnikom programu zostaną naliczone punkty karne na poczet kosztów przesyłki. Będą one naliczane w ten sposób, że za każdą złotówkę uiszczonych przez sprzedawcę kosztów przesyłki zostanie naliczony 1 punkt karny.
-
Zebrane punkty są gromadzone na koncie uczestnika programu.
-
Zebrane punkty na koncie nie podlegają wymianie na gotówkę!
-
Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów można je wymienić na dowolny produkt z oferty sklepu Unhuman.pl znajdujący się pod linkiem. Każdy 1 punkt warty jest 1 zł wartości towaru. Przykładowo oznacza to, że mając na koncie 50 punktów, można wymienić je na produkt o wartości 50 zł.
-
Nie można dokonać zakupu jednego towaru częściowo za punkty i częściowo gotówką.
-
Za subskrypcję newslettera zarejestrowany klient otrzyma 10 punktów.
-
Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów, można wymienić je na darmową przesyłkę.
-
Rabaty uzyskane z wymiany punktów nie łączą się z innymi kodami rabatowymi dostępnymi w sklepie www.unhuman.pl.
-
Towary zakupione za punkty podlegają zwrotowi jak normalne produkty z asortymentu sklepu. Kiedy klient dokona zwrotu towaru zakupionego za punkty, wrócą one automatycznie na jego konto. Towary te nie podlegają darmowej wymianie. Klient może dokonać wymiany takiego produktu tylko na swój koszt.
-
Wszystkie gratyfikacje są oferowane w miarę dostępności. W przypadku braku możliwości dostarczenia określonego produktu, który obejmuje program lojalnościowy z przyczyn niezależnych od sklepu Unhuman.pl zastrzega sobie prawo do zaoferowania klientowi innego produktu.
-
Sklep Unhuman.pl zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu oraz zawieszenia i zakończenia programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu form informacji i zawiadomień uczestników programu.
-
Zapisy niniejszego regulaminu nie wyłączają zasad rozliczeń zawartych w regulaminie sklepu internetowego Unhuman.pl